mirza ghalib best poetry in urdu

 In this section, you can find some of Mirza Ghalib's best poetry and Shayari. Poetry is the best way to express your emotions. Nowadays, most people read two-line poetry.


Therefore, this collection contains only couplets. Mirza Ghalib's best poetry is for those people who love good poems and gazals.

They were very popular in the west . There is magnificent emotional poetry in Urdu when it comes to expressing emotions. You are about to read Mirza Ghalib's famous two-line Urdu poetry.


mirza ghalib best poetry in urdu


Mirza Ghalib Poetry in Urdu 2022

ہم نے مانا کہ کچھ نہیں غالب 

مفت ہاتھ ائے تو برا کیا ہے 

 

 

نکلنا خلد سے آدم کا سنتے ائے ہیں لیکن 

بہت بے آبرو ہو کر تیرے کوچے سے ہم نکلے

 

 

کون ہے جو نہیں ہے حاجت مند 

کس کو حاجت روا کرے کوئی

 

 

میں بھی منہ میں زبان رکھتا ہوں 

کاش پوچھو کہ مدعا کیا ہے 


Mirza Ghalib's Best poetry 2021



کوئی امید بر نہیں آتی

کوئی صورت نظر نہیں آتی



موت کا ایک دن معین ہے

نیند کیوں رات بھر نہیں آتی



آگے آتی تھی حال دل پہ ہنسی

اب کسی بات پر نہیں آتی


جانتا ہوں ثواب طاعت و زہد

پر طبیعت ادھر نہیں آتی


ہے کچھ ایسی ہی بات جو چپ ہوں

ورنہ کیا بات کر نہیں آتی



کیوں نہ چیخوں کہ یاد کرتے ہیں

میری آواز گر نہیں آتی



داغ دل گر نظر نہیں آتا

بو بھی اے چارہ گر نہیں آتی



ہم وہاں ہیں جہاں سے ہم کو بھی

کچھ ہماری خبر نہیں آتی



مرتے ہیں آرزو میں مرنے کی

موت آتی ہے پر نہیں آتی



کعبہ کس منہ سے جاوگے غالبؔ

شرم تم کو مگر نہیں آتی

Mirza Galib’s poetry for Friends 2022


مہربان ہو کے بلا لو مجھے چاہو جس وقت 

میں گیا وقت نہیں ہوں کہ پھر آ بھی نہ سکوں 

 

 

بے خودی بے سبب نہیں غالب

کچھ تو ہے جسکی پردہ داری ہے

 

 

دل نادان تجھے ہوا کیا ہے

آخر اس درد کی دوا کیا ہے

 

 

بس کے دشوار ہے ہر کام کا آسان ہونا

آدمی کو بھی میسّر نہیں انسان ہونا

 

 

 

کعبہ کس منہ سے جاؤ  گے غالب

شرم تم کو مگر نہیں آتی

 

 

محبّت میں نہیں فرق جینے اور مرنے میں

اسی کو دیکھ کر جیتے ہیں جس کافر پہ دم نکلے


Post a Comment

0 Comments