Sad Poetry In Urdu | sad poetry urdu 2 lines sms

Today I have filtered the best sad poetry in Urdu images and text. Sad Poetry has many categories like Sad poetry in Urdu 2 lines, Sad poetry in Urdu 4 lines, mahboob sad poetry, Sad Quotes in Urdu, and many more. There are all the latest pics of sad poetry in this blog. 



Sad Poetry is one of the most appealing verses. Therefore today we carry some of the most recent assortment of 2 line sad poetry verses.



Just the heart-crushed individuals search for sad poetry in Urdu verse. For instance, in the event that somebody's GF/BF leaves him/her, they feel dejected. Around then they need somebody to communicate their sentiments. Yet, around then nobody here's listening to him/her.



 I trust this poetry will be significant for you and supportive of your satisfaction and love. Trust you, love it, and offer our substance with your adoration and companions on friendly media.



Sad Poetry In Urdu 2 Lines


Here I have filtered sad poetry in Urdu with 2 lines of images and text. Please read and enjoy.

 


مجبور تھا میں اس لیے تجھ سے ملا نہیں

یہ کب کہا کہ تجھ سے مرا واسطہ نہیں

+++++++++++++++++++++

                  Shakir Shuja Abadi Sad Poetry

کہاں کہاں سے مٹاؤ گے یادیں میری

ہم تو تجھے ہر موڑ پہ یاد آئیں گے

+++++++++++++++++++++++++



کبھی سوچتا ہوں کہ مجھے سوچتى ہوگی وه

پھر سوچتا ہوں کہ یہ کیا سوچتا ہوں میں

+++++++++++++++++++







مجھے ڈھونڈنے کی کوشش اب نہ کیا کر

تو نے راستہ بدلا تو میں نے منزل بدل لی

+++++++++++++++++++


میرے ہوتے ہوئے گر تجھ کو نہیں فکر مری

میرے نا ہونے سے کیا فرق پڑے گا تجھ کو



+++++++++++++++++++


جو باتیں پی گیا تھا میں

وہ باتیں کھا گئیں مجھ کو

+++++++++++++++++++

بے وفاہی کی سب کتابوں میں

تیرے جیسی کوئی مثال نہیں



+++++++++++++++++++



یونہی تو نہیں ھوتیں بِھیڑ جنازوں میں

ہر شخص اچھا ھے چلے جانے کے بعد

Latest Sad poetry urdu 2 lines sms 




 Ya poetry 2 line sad poetry aj Kal ki trending poetry hai. 2 line poetry hi mostly use hoti hai ak dusra ko send Karna ka Liya zayada tr. ap isa SMS ki shakal ma b share kr sakta hai agar apka pass phone ya koi or communication device hai to.


 Isa apna friends , family members ma share kara taka wo b new sad poetry dekh ka apni feelings ka izhar kr saka. Heart broken poetry zayada tr un logo ka liyaa hoti hai jin ka dil tuta ho ya kisi waja sa un ka dil udass ho.


 Koi unki umeedo pa pura na uttara ho ya waisa hi kisi na asa lafaz use kiya ho jo apko waqai hurt kiya ho us wqt asi poetry apka dukh ma apki hamdard hoti hain aap kisi se baat nahi karna chahta lakin ya poetry dekh ka ap apna dil behla sakta hai.




دیکھ لو میں کیا کمال کر گیا

زندہ بھی ہو اور انتقال کر گیا

+++++++++++++++++++



میں نے خالص اور بے پناہ محبتیں

صرف میتوں پر ہی نچھاور ہوتے دیکھی ہیں

+++++++++++++++++++


تو نے چھوڑا تو پلٹ کر بھی نہ دیکھا

جیسے کوئی قیدی جیل سے رہا ہو کر جاۓ

+++++++++++++++++++



تو نے دیکھا ہی نہیں ساتھ مرے چل کے کبھی

میں ہوں تنہائی کا بھی ساتھ نبھانے والا

+++++++++++++++++++

کچھ تو ترے موسم ہی مجھے راس کم آئے

اور کچھ مری مٹی میں بغاوت بھی بہت تھی


+++++++++++++++++++

اب تو خوشی کا غم ہے نہ غم کی خوشی مجھے

بے حس بنا چکی ہے بہت زندگی مجھے


+++++++++++++++++++

اے محبت ترے انجام پہ رونا آیا


جانے کیوں آج ترے نام پہ رونا آیا



+++++++++++++++++++

خون جلانے سے ،، نفیس ،، فاصلے کون کم کرتا

تماشا ہے تماشا ہے دُنیا تماشا کون کم کرتا ہے



+++++++++++++++++++

کر رہا تھا غم جہاں کا حساب

آج تم یاد بے حساب آئے

+++++++++++++++++++

گزار دی ہے اک صدی کئی سال گزار چکا ہوں

میں نے اس جہاں میں کوئی انسان نہیں دیکھا

+++++++++++++++++++

ایک وہ خود ہے شاعری جیسی

اور پھر شاعری بھی کرتی ہے


+++++++++++++++++++

ایک چائے کو دو کپوں میں برابر بانٹ کر

اکثر کیا ہے فرض کے تنہا نہیں ہوں میں


+++++++++++++++++++

جو میسر ہو تیری دید روز خوابوں میں

با خدا نیند کو میں اپنا سہارا کرلوں

+++++++++++++++++++

نہیں حروف کا تعلق کوئی بھی شعروں سے

یہ خیالاتِ مسلسل کا نامہ ٹھہرا ہے


+++++++++++++++++++

مر کے تو مٹی نے مٹی سے ہی مل جانا ہے

کیوں نہ ہم دو مٹی ایک دوسرے پر مٹ جاہیں


+++++++++++++++++++

رنگین دنیا کہ رنگین لوگوں میں ،نام نہ لکھ میرا

توبہ کر لونگا، مرنے سے پہلے انجام نہ لکھ میرا

+++++++++++++++++++

لوگوں سے ملتا تھا غم میں سہہ نہ سکا

اکیلا رہنا چاہتا تھا مگر رہ بھی نہ سکا


+++++++++++++++++++

کمسنی میں بہت شریر تھی وہ

اب تو شیطان ہو گئی ہوگی


+++++++++++++++++++

نہ عشق نہ کوئی غم

دیکھو کتنے خوش ہیں ہم


+++++++++++++++++++


بے مطلب کی زندگی کا سلسلہ ختم

اب جس طرح کی دنیا اس طرح کے ہم


+++++++++++++++++++


ہم بسا لینگے اک دنیا کسی اور کے ساتھ

تیرے آگے روئیں اب اتنے بھی بغیرت نہیں ہیں ہم


+++++++++++++++++++


سب کے اختلاف اپنی جگہ

مگر مجھ پہ جچتا ہے اب مختلف ہونا



+++++++++++++++++++

وہ جو رہتی تھی دل محلے میں،

پھر وہ لڑکی مجھے ملی ہی نہیں


+++++++++++++++++++


کون اس گھر کی دیکھ بھال کرے

روز اک چیز ٹوٹ جاتی ہے


Post a Comment

0 Comments